Pudding!

Har överträffat mig själv idag och gjort en magnifik makaronipudding! Och ni ser alldeles rätt, jag tänker skryta om den för den var verkligen god!

Jag blev så glad när mamma påminde mig om att det var House på tv ikväll men vad tror ni händer när jag sitter redo framför tv:n... 4:an fungerar inte. Usch vad besviken jag blev, hade ju planerat så bra. Så kan det gå, 4:an och 6:an krånglar en del för oss, ganska mycket senaste veckan, så vi måste nog börja snoka efter felet snart. Tur att mamma har spelat in det för då kan jag titta på det när jag kommer hem.

Nu när jag tittar på klockan och ser att den är 22:11 så börjar jag tycka att det är sent. Känns lite halvkonstigt eftersom under flera års tid så har jag inte har lagt mig före 00:00 många gånger. Nu vet jag dock att om jag inte lägger mig i tid så orkar jag inte med dagarna på praktiken, känner direkt om jag sovit för lite. Därför tänker jag nu önska er en god natt och hoppa i säng. Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0