Snabba cash

Efter jobbet idag så skyndade jag mig hem eftersom min sambo och jag skulle gå på bio, bestämde häromdagen att vi skulle se snabba cash. Den var riktigt bra men man kan för sjutton inte sluta en film på det sättet, lite irriterande men vem vet, det kanske kommer en uppföljare, på gott och ont. Men den var som sagt väldigt bra ändå. När vi kom ut från bion så var det SVINKALLT! Höll på att frysa sönder när vi gick till Hemköp men det var det värt för nu har jag mjölk igen hehe. Har nyss ätit skorpor och druckit saft och nu ska jag bara borsta gaddarna och sen krypa ner i min mysiga säng, med Captain Jack Sparrow!


Kommentarer
Postat av: Mrs M

Ta fint du har miss P

2010-02-11 @ 00:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0