Ny telefon

Efter att ha haft min telefon i snart fyra år så har jag uppdaterat mig. Det är med blandade känslor och den gamla följer liksom med mig runt ändå, lite på avvänjning. Det enda som någonsin har varit problem med den var en liten futtig glappkontakt men det åtgärdades snabbt och gick på garantin. Det är helt enkelt en mirakeltelefon, den är odödlig och tro mig, den har varit med om mycket!! Hehe det blir visst mer prat om gamlingen än om det nya tillskottet. Den som nu befinner sig i min ägo är en Sony Ericsson (hur skulle jag någonsin kunna gå ifrån det, lätt bästa märket!) Xperia Neo och den är mycket trevlig. Fortfarande lite blyg och förvirrad och jag likadant men vi ska nog lära känna varandra snart! Vi ska gå ut till solstolen och fortsätta bekanta oss under tiden som tvätten blir klar härinne.

Visst är han väl fin ändå?

Kommentarer
Postat av: Valentina

Ohh vilken fin mobil du har köpt min kära :) vilket datum börjar du skolan? <3

2011-08-04 @ 12:53:31
URL: http://sammis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0