Uppdatering

Skolan och mottagningen har dragit igång och att sitta framför den här manicken kommer jag definitivt inte att hinna med mer än lite då och då kanske så vänta er inte så mycket liv i lådan här! Ni ska dock få en liten uppdatering om vad som pågår här!

Igår var första dagen i skolan och ca två timmar innan upprop började jag bli nervös. Det är rätt skönt för förut kunde jag vara nervös i dagar men nu slår det istället till med full kraft ngr timmar innan och det är mycket bättre. Dock var det inget att vara nervös för men det kan man ju inte veta innan, eller hur? Har träffat jättemånga goa människor och vi har hur kul som helst i våra fina gula BASkrar! (För er som kanske inte vet så har jag precis börjat läsa ett basår i Uppsala). Schemat för de kommande två veckorna är ganska fullspäckat och kommer säkerligen gå alldeles för fort! Imorgon börjar pluggandet också... hum... Men nu har jag i alla fall precis fått tag på de kursböcker jag behöver så det är jätteskönt. Såg en annons på blocket som kommit ut för drygt en timme sen så jag slängde mig på telefonen och var den första som ringde så jag kunde välja och vraka, yay! En sak mindre att tänka på.

Nu ska jag försöka ta tag i lite småsaker här hemma och sen däcka i sängen en timme innan det är dags för microgasque!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0