God Jul!

Nu äntligen är det julafton! Även om december har varit en helt hysteriskt, galet hektisk månad och julkänslan bara har hunnit infinna sig tillfälligt då och då så är det faktiskt julafton. Med fysiktentan godkänd och en hyfsat bra känsla på kemin så har jag tagit jullov på riktigt. För några timmar sen handlade jag alla julklappar så nu sitter jag och slår in dem och till hjälp har jag Jaffa. Arbetsfördelning: hon sitter på pappret och jag skrattar åt henne och frågar om hon vill bli inslagen. Det ville hon visst inte för nu kröp hon in under sängen. Nu går hela huset och lägger sig, det ska jag också göra när jag är klar.

Till er alla, från Jaffa och mig,

en riktigt GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0