Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag är en mysig dag tycker jag, den är sådär härligt full av kärlek av alla slag. (hjärtslag... okej, dålig humor!) På föreläsningen den dagen så hade en kompis med sig muffins med sött hjärtströssel på och jag blev så glad, så glad! Sen måste jag säga att jag kände mig lite ensam, kom hem och satt och försökte plugga, det gick inte så bra och jag var inte alls glad längre. Dock väntade jag på posten så den kollade jag många gånger och till slut kom den!

Rockbjörnen håller posten!

När jag flyttade hit så missade vi att ta med fjärrkontrollen till TV:n och efter att mina föräldrar lyckats med konststycket att skicka fel fjärrkontroll så kom nu den rätta och jag blev överlycklig för det betyder att jag kan titta på House och Let's dance!! Måste säga tack till mina föräldrar som var snälla och skickade den! Hur som helst, det var ju ett stort paket också och det visste jag inget om, öppnar det och där ligger ett jättefint duschdraperi och ett sött alla hjärtans dag-kort, gissa om jag blev lycklig! ♥ Tack snälla mamma och pappa!!

Just det! Precis innan jag hittade den roliga posten så ringde Lotta och frågade om jag ville komma hem till henne och Emanuel och äta middag, självklart!

Jag köpte med mig blommor och choklad och traskade dit och hade en supermysig kväll med god mat och underbart sällskap. Som de äkta tanter jag och Lotta är så hade vi lite syjunta och satt i soffan och stickade hihi.

Med andra ord så blev min alla hjärtans dag en kanondag och jag hoppas att alla ni fina också hade en bra dag med era nära och kära! ♥

Kommentarer
Postat av: NG

ta trevligt skrivet men hur stavar du miss P

2011-02-16 @ 23:02:29
Postat av: Merlina

Jadu det kan man undra! För en gångs skull så läste jag inte igenom det men nu tror jag att det ska vara fixat!

2011-02-16 @ 23:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0