Bloggens framtidsplaner

Sitter här vid mitt fina bord och skriver lite innan jag alldeles strax ska krypa ner i sängen, måste läsa mer inför morgondagens seminarium. Blä! Men det är bara att bita ihop och göra det för jag har bestämt att den här kursen ska genomföras på ett bra sätt.

Vet att jag har sagt det många gånger förut så varför skulle ni tro mig nu när jag säger att jag ska ta tag i bloggandet hehe. Såfort jag har fått till några saker så ska jag visa er hur mitt nya hem ser ut! En annan idé jag har fått är att göra en sån där månadslista, går ut på att man ska skriva om olika saker enligt en lista i 30 dagar. Tycker det verkar vara kul så det kommer jag göra, kan redan nu säga att det kommer inte bli en sak om dagen men en sak i veckan har jag tänkt. Låter det som något? Har en känsla av att jag kommer fastna i det eftersom jag älskar olika typer av listor! Kommer börja den här veckan!

Såhär ser den ut:

Vecka 01 – Om mig
Vecka 02 – Min första kärlek
Vecka 03 – Mina föräldrar
Vecka 04 – Det här åt jag i dag
Vecka 05 – Vad är kärlek?
Vecka 06 – Min dag
Vecka 07 – Min bästa vän
Vecka 08 – Ett ögonblick
Vecka 09 – Min tro
Vecka 10 – Det här hade jag på mig i dag
Vecka 11 – Mina syskon
Vecka 12 – I min handväska
Vecka 13 – Den här veckan
Vecka 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Vecka 15 – Mina drömmar
Vecka 16 – Min första kyss
Vecka 17 – Mitt favoritminne
Vecka 18 – Min favoritfödelsedag
Vecka 19 – Detta ångrar jag
Vecka 20 – Den här månaden
Vecka 21 – Ett annat ögonblick
Vecka 22 – Det här upprör mig
Vecka 23 – Det här får mig att må bättre
Vecka 24 – Det här får mig att gråta
Vecka 25 – En första
Vecka 26 – Mina rädslor
Vecka 27 – Min favoritplats
Vecka 28 – Det här saknar jag
Vecka 29 – Mina ambitioner
Vecka 30 – Ett sista ögonblick


Sov gott! ♥

Kommentarer
Postat av: Venis

Heja heja Emma.

You have to fraaactis on your bolagingggg!!!

2011-02-11 @ 08:57:32
Postat av: Effie

Oh! Can´t wait!! ;)

2011-02-12 @ 20:44:15
URL: http://effie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0