Turné del 2, eeh...

Ja så de kan gå! Ett par månader sådär mellan uppdateringarna trots att jag hela tiden tänker att jag ska bli bättre... Har insett att jag nog nästan inte har några bilder på turnén efter att jag kom hem från Tyskland. Det finns några men de kommer jag inte åt nu för jag har köpt en ny dator i julas. Det jag gjorde iaf var att första hälsa på lite släktingar i Skåne en dag och sen åkte jag till andra släktingar i Göteborg, mycket roligt både och!! Efter några dagar i götet så bar det av mot lilla Hindås där jag hälsade på en tjej vid namn Anna! Vi träffades som hastigast på en Tokio Hotel konsert förra året och fick bra kontakt så jag åkte och hälsade på helt enkelt! Var där i 4 (tror jag) dagar och hade jättekul! Vi funkade fint ihop som tur var hehe, man vet ju aldrig hur det kan gå när man egentligen inte känner varandra och sen ska bo ihop några dagar. TACK för härliga dagar! Minuset med Hindås var att det slängde på mig någon skum förkylning eller något och vips! så försvann min röst, lät som en kråka en dag men på kvällen dog den helt några timmar. Som tur var så var det när vi var på bio och såg senaste Harry Potter så jag inte behövde prata men sen kom kråkan tillbaka som tur var, blev nästan rädd där ett tag! Hade tänkt ta en sväng förbi Linköping för ännu ett släktingbesök men både min hälsa och min plånbok sa, åk hem! Så tuffade jag hem igen.

TACK alla ni som var med på min miniturné och öppnade era hem för mig!

Kommentarer
Postat av: Effie

Naaaw, tack för att du kom sötis!! Och nästa gång får vädret vara bättre så du inte drar på dig nån konstig stämbandsgrej ;) Fast du lät rätt kul :P



(YAAY för update förresten XD )

2011-02-04 @ 22:18:27
URL: http://effie.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!!! Vill se ditt nya boende i bilder NUUUUUU!!!! Kramiz

2011-02-04 @ 22:54:26
Postat av: Venis

Oj, mitt namn kom inte med. Men det var din övdals-kusin som skrev.....

2011-02-04 @ 22:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0