Det smög sig...

Japp, det kan man verkligen säga, inte vart det något mer skrivet den kvällen inte! Hade en jätterolig kväll i torsdags med min korridor och de andra som kom. Helgen har också varit helt underbar, det kan väl helt enkelt inte bli annat när jag har min fina Valentina på besök! :) Vi har haft en riktig myshelg med bio, god mat och många filmer. Thank's darling! ♥

Idag har jag varit i skolan på en uttalsföreläsning och därefter traskade jag ner på stan för att köpa en bok som jag har jagat runt efter i 1,5 månad nu och jag visste att de hade fått hem den till idag. Efter det satte jag mig på bussen mot simhallen, har inte simmat på drygt 2 veckor nu så det var dags! Måste ha varit rättså taggad för det blev kortast tid hittills, 1 km på 33 minuter, det går inte så fort kanske men det tar sig. Har förbättrat mig med 7 minuter sen första gången. Nu har jag precis ätit lunch och ska strax ta tag i lite plugg... YEY! Jösses, jag trodde att jag var duktig på att plugga men icke sa nicke, riktigt värdelös. Förutom inför tentor, då fasen har jag lite disciplin i alla fall.

HAHA kan man säga åt min ambition att hänga med på de där listinläggen!! Men kanske hörrni, kanske kan det bli ordning på det... en vacker dag ;)

Avslutar med en bild på coolaste Tim när vi kollade på Vasaloppet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0