För jag har inte tid just idag...

Har äntligen börjat komma in i det här livet och få lite pluggdisciplin så bloggen har blivit helt åsidosatt. Jag pluggar, sover, äter och tränar, that's it, typ. Nja, inte fullt så tragiskt men nästan, lite andra roliga saker har jag ändå för mig.

Har t.ex. anmält mig till KortVasan 2012! Ojoj, insåg att det var lika bra att göra det på en gång så att jag inte kan fega ur sen när det drar ihop sig. Ska bli superkul, är så taggad och motiverad! Hoppas det inte går över under de 11 månader som är kvar... haha!

Idag är det lördag och jag har mycket som ska hinnas med, följa mitt pluggschema, städa, handla, styrketräna och packa upp och installera min nya skrivare som jag köpte igår. Och förhoppningsvis få till ännu en del av min lista.

Ni anar inte hur glad och förvånad jag blir när jag ser att ni fortsätter läsa här fast det uppdateras så sällan, heja er!! ♥

Kommentarer
Postat av: Effie

Ja verkligen, heja oss!!! ;) Härligt att äntligen se lite uppdateringar här. Plugga inte ihjäl dig nu bara ;) PUSS!

2011-03-27 @ 00:41:17
URL: http://effie.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0