Aj aj aj

Jösses vad ont jag har! Den där lyftkranen kom aldrig men som tur var så lyckades jag ta mig upp ur sängen ändå. Såhär i efterhand känner jag att jag nog tog ut mig lite väl mycket i tisdags... fine med träningsvärk lite här och där, det bekommer mig inte. Det är bara det att det satt sig så att det trycker över bröstkorgen och det gör riktigt ont i det partiet och till och från knasar andningen, lite tungandat och väsande/visslande. Why?? Någon här som är träningsmänniska och har något gott råd på hur jag får bort det? Antar att det är träningsvärk och minns jag rätt så har jag fått liknande någon gång förut. Går det att stretcha? Resten av kroppen är helt okej, promenaden igår gjorde susen och även om jag är stel idag så är det inte alls lika ömt som igår. Över bröstet är det dock värre idag än igår och det är grymt irriterande! Nog för att jag är väldigt otränad men vad fasiken?!

Ja, ni märker ju hur glad jag är idag hehe. Nejdå, skämt åsido så är det en bra dag idag, ännu en dag i paradiset för att citera Sally Santesson! Måste lägga in vad det är hon säger, det är så bra!

"Ännu en dag i paradiset. Man vaknar med blodsockret nere vid fotknölarna och vill aldrig lämna sängen. Men hur skulle det se ut om jag, Sally Santesson, uteblev från vardagslunken? Lite gråare, lite futtigare. Hur skulle världen se ut om alla människor lyckades hela tiden? Utan sådana som mig skulle världen inte gå framåt. Jag bjuder på det här så den grå massan slipper göra mina hjältemodiga misstag. Det gäller att fortsätta kampen mot bakåtsträvarna. Och som vi alla vet... Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke."

Sally får stå för bilden idag!




Kommentarer
Postat av: lina

Kanske lite för mycket ansträning för de accesoriska inandningsmusklerna som sitter mellan revbenen.. Där kan man också ha träningsvärk..

2011-05-27 @ 18:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0