Idag är en bra dag!

Efter att ha överlagt med mig själv om och om igen om jag verkligen skulle gå på dagens föreläsning eller inte så kastade jag ur sängen 20 minuter innan jag måste gå. Det var inte värt det. Inte för föreläsningens skull i alla fall men å andra sidan så vet jag att hade jag inte gått så hade jag segat på bra länge här hemma innan jag hade tagit mig för med att göra något vettigt. Träffade Jenny så hon, Sara och jag strosade runt på stan en stund innan Sara skulle med bussen. Efter det gick vi och åt lunch och sen traskade vi mest runt och njöt av vädret. Dessutom var vi in i Uppsala Domkyrka och kikade, den är stooor, fattar inte hur man kan bygga sånt. Efter att ha vinkat av Jenny vid bussen så gick jag och köpte jordgubbar! Tänker ta med mig dem, en filt och en bok ut i solen lite senare men först ska jag försöka flåsa mig igenom en löprunda, har ju, gudbevars, anmält mig till blodomloppet. Tyvärr är min kondition icke närvarande längre och jag kommer vara glad om jag tar mig två kilometer springande hehe.

Dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0