Jedward!

Ojojoj vad säger man?! Några av er har säkert sett dem i Eurovision i år, ett tvillingpar i röda kläder som skuttade runt och sjöng låten "Lipstick". Ringer det några klockor? Det var vad jag gjorde och nu är jag helt såld på dem. Var länge sen något fick mig att skratta så mycket som nu när jag tittar på youtube-videor med dem. Hilarious är bara förnamnet! Som två duracellkaniner far de fram och man kan inte annat än få en väldig massa energi bara av att titta och lyssna. Med deras musik i öronen när man är ute och springer så går det helt enkelt bättre för man blir så sjukt taggad.

För en vecka sen skulle jag nog inte ha klättrat över staket, slagit kullerbyttor eller studsat fram som en boll samtidigt som jag sjunger högt och fint bara för att jag känner för det. Eller istället för att gå fint på trottoaren som vanligt så bara måste jag hoppa upp på muren bredvid och gå där istället!

Skulle tro att man antingen faller för deras charm och älskar dem eller också så tycker man bara att de är dryga och hatar dem, finns nog inget riktigt mellanting. Jag tillhör den tidigare kategorin!

Vågar ni så kan ni trycka på bilderna nedan för att se videor med dem!

I'm John, I'm Edward and together we are; Jedward!




Kommentarer
Postat av: Line

vad kul att också gillar dom :DD kan inte sluta lyssna på deras låt,dom är underbara!

2011-05-20 @ 15:08:38
URL: http://liinedalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0