Seg helg

Vilken otroligt seg helg det här har varit, kommer mig inte för med
n-å-g-o-n-t-i-n-g... Har sovit en stor del av den men även drömt mardrömmar så riktigt utvilad känner jag mig ändå inte. Det som har varit trevligt i helgen är dock såklart att hälsa på Tant och Bror både på fredag och lördag kväll, mycket mysigt och det som har gjort helgen värd att kallas helg!

På något sätt ska jag förmå mig att ta mig ner till tvättstugan nu för garderoben gapar tom, jippie.

Jomen förresten, något kul är att jag har registrerat årets första checkpoint i hittaut.nu! Ska nog passa på att beta av två till medan tvätten tvättar sig, det kan ju bli kul!

Kram på er så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0