Ännu en dag

Idag är det en dag igen och vi har fått tillbaka en timme inatt, det gillas skarpt! Därför tog jag tillfället i akt att sova ända till klockan två för om det hade varit igår så hade det varit tre men nu blev det ju en timme kortare fast ändå längre. Det är så himla smart när man får tillbaka en timme! Nu sägs det att klockan är 15:48 och jag har precis ätit frukost... Får skylla på högskoleprovet igår och att jag inte kom hem förrän sent men ibland får man sova länge eller hur? Ojoj vad vimsigt det låter nu, ska nog ta och städa istället. Om jag städar, samköper och snabbpluggar några tal matte och läser på inför morgondagens kemilabb så borde jag kunna titta på Beck ikväll med gott samvete. Kanske börja på ett nytt broderi också. Vet dock inte vilket jag ska börja med, julgransmattan eller julpost-grejen?? Dessutom måste jag hitta på två små fina julbroderier som jag tänkte skicka till våra vänner i Holland lagom till julen! Funderar på om jag kanske skulle knåpa ihop ett eget mönster, det borde väl inte vara så svårt? :D

Nä, om jag ska hinna nu så måste jag sätta fart och inte hänga här.

Var jättefint väder igår, dålig tajming att sitta inne hela dagen!

Titta på tanten också, är säkert hon som skriver 2.0 på alla
högskoleprov och drar upp normeringstabellen!



Vilket ska jag börja med? Båda samtidigt kanske!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tanten ser ut som min tant, d.v.s. hon som bor här i samma hus! Hon är världens sötaste.



Bra idé att läsa på inför kemilabben... Det ska nog jag göra nu :)

2011-10-30 @ 17:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0