Fysiklektion

Man har inte roligare än man gör sig sägs det så då får man helt enkelt ta saken i egna händer och göra sig rolig! De flesta vet nog att jag och fysik inte är bästa vänner men idag var jag med om den absolut roligaste fysiklektionen någonsin! Vi hade en workshop och Matilda och jag jobbade ihop och herregud vad vi skrattade, det var så sjukt roligt! I kombination med allt skrattande på quiznighten igår (kommer egen historia om det senare) så har jag en galen träningsvärk i ryggen idag. Att skratta måste vara den ultimata träningen, så allsidig! Vi var otroligt duktiga på att rita strålgångsdiagram ^^ Sen slutade det med en urspårning med jultema! Älskar våran lärares kommentar, "Visst är fysik roligt?!" Haha han anar inte hur rätt han hade idag! Eller jo, det gör han nog för han skrattade åt oss... :D Nu ska ni få se vad vi presterade idag!

Vi vill vara fiskar! Man får ju en sjukt cool syn på världen!



Vi skulle rita Piff på julafton... jag ritade riktiga och Matilda
ritade spegelbilden!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahahahaha! Snyggt! Fantastiskt vilka kreationer! :D

Exakt, vem behöver gymkort? Hahaha!

2011-10-13 @ 07:34:12
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Theres

Finaste bilderna ju!! Ni kanske ska fundera på att bli konstnärer istället? ;)

2011-10-13 @ 15:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0