God kväll!

Har räknat matte hela dagen och faktiskt snart plöjt igenom kapitel 2, bara A-uppgifterna dock men jag är nöjd. Två tvättmaskiner har jag hunnit med också så nu har jag underkläder tills imorgon, känns bra! Funderar på om den här pausen ska få vara ända tills imorgon bitti eller om jag ska försöka hinna med några tal till idag.. hmm. Kanske ska köra på tills klockan är 21 så slutar jag sen? Då kan jag titta på Merlin och brodera en stund innan jag sover... så gör jag!

Ska sätta upp ett mål för veckan och det är att jag ska gå och lägga mig senast kl 23 måndag-torsdag. Det behövs verkligen för det är alltid sömnen jag drar in på när det är mycket att göra och det känns av nu. Brukar inte bekomma mig så mycket men om jag försöker vara ordentlig i en vecka så får vi se hur det går, spännande att se om/vilken skillnad det kommer göra! (Känns redan nu som att det inte kommer gå så bra att hålla den tiden... men ska försöka!)

Nu måste jag räkna i en halvtimme! Kraam!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Hahaha! Whaaaaaat!? Var är Ulleråker? Är det typ vid Pollax? Isåfall var det nog vi ^^ De hade gevär... Hahahaha!

Ja det var sjukt kul!! :D

2011-10-19 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0