Hemma-i-Falun-helg

Har haft en supermysig helg i Falun och nu när jag är tillbaka i Uppsala så har jag nästan lite hemlängtan... fast den har nog gått över tills imorgon. Brukar vara så för jag trivs som fisken i vattnet här!

Hade tänkt berätta om helgen lite nu men ärligt talat så är jag för trött för att blogga och jag orkar inte lägga in några bilder heller så nu kryper jag ner i sängen istället.

Åh! Imorgon ska jag få bra minne, ska på ett föredrag som heter "Kom ihåg dina ragg!" Det ni, nu kommer ni snart inte kunna lura mig längre för jag kommer minnas saker! Haha det är ju superbra!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Åh va kul då ses vi ikväll ju! Jag ska med på den eminenta föreläsningen! Så sjukt värt å få bra minne! :D

2011-10-24 @ 07:41:37
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0