Lite vatten har ingen dött av...

Jag kan just ha gjort det klantigaste på länge... Gick in på mitt rum samtidigt som jag drack vatten i en såndär typ träningsflaska som man måste trycka på för att det ska komma ut något. Jag fortsatte trycka efter att jag hade tagit ut den ur munnen och fick vattenstrålen först RAKT UPP I NÄSAN OCH SEN I ÖGAT! Det är fart i flaskan så det var en stark stråle också såklart. Det var vatten överallt! Hahaha gud vad jag skrattade åt min egen olycka! Näsan blev i alla fall ren.

Nu ska jag sussa, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Ankan

HAHAHAHAHAHA! Åhh det hade jag velat se! Roligaste du! Can you do it again? ^^

2012-04-20 @ 21:45:45
URL: http://ankanankan.blogg.se/
Postat av: Ankan

Sv: Hahahaha! Åhh du kan vara söt Emma!!! :D Åh grattis till ett avklarat basår, right!? :D Vad ska du göra nu? ^^

Svar: Två månader senare! Men japp. basåret är over and out med bravur om jag får säga det själv ;p Nu jobbar jag på ICA! Skivar, hackar och strimlar i delikatessen! Vad händer i Ankans liv??
Merlina

2012-07-02 @ 16:02:44
URL: http://ankanankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0