Läkemedelstentan närmar sig

Snart mina vänner, snart är jag mer eller mindre expert på läkemedel! Efter den slappa kursen som jag skrev om förut så fick jag igen, med råge. Sen den kursen slutade har jag tentapluggat mer eller mindre konstant utom under juluppehållet. Den andra januari var det dags att infinna sig i föreläsningssalen igen, på Psykiatrins hus... Känns peppigt! Hade två tentor före jul och klarade båda! Den ena spikade jag och det är jag fan nöjd med! På fredag är det tentadags igen så nu gör jag sista rycket med att nöta, nöta, nöta. Det är verkligen en sån tenta där den enda metod som fungerar är att nöta in allt. Det är så jävla många läkemedelsnamn, verkningsmekanismer och biverkningar som simmar runt i hjärnan nu! Väck mig mitt i natten och fråga mig allt om Metoprolol så lovar jag att svara!
 
Ge mig lite jul tillbaka?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0